Yang Tak Menghargai

Yang paling menyedihkan dalam hidup adalah menemukan seseorang dan jatuh cinta, hanya untuk menemukan bahawa
dia bukan untuk kamu dan kamu sudah menghabiskan banyak waktu untuk orang yang tidak pernah menghargainya.

Cinta perempuan itu diibaratkan seperti layang-layang, bila dikejar ia lari, bila ditunggu ia menanti
Manakala cinta lelaki pula adalah seperti cermin, walaupun ia tidak berbohong, namun sukar untuk dipercayai.
Sedangkan cinta itu sendiri adalah seperti sang rembulan yang menerangi kegelapan malam yang gelita.
tetapi sampai hati membiarkan pungguk merinduinya.

Selasa, 16 Julai 2013

♡ DOKTOR .. OH!!! .. DOKTOR ♡

Harini dah 3 hari aku mengidap sakit perut yang teramat-amat sangat.... . (sakit perut pun nak cerita sama orang)... Ehehehhee.... Nak dijadikan cerita dengan berkat kerajinan aku, aku pun keluarlah untuk berjumpa dengan doktor kat Klinik Kesihatan Kerajaan tu.
Doktor pun tanya aku sakit ape... dan dengan bangganya aku pun berceritalah tentang sakit perut yang aku alami dari A sampailah ke Z... siap bangun2 lagi sambil tunjuk aksi kesakitan aku tu.. pastu doktor cakap.. nanti akak pegi ambik urine test ye. so aku pun pegilah ke makmal untuk mengurinkan diri... :P

Selepas beberapa minit result urine pun keluar dan aku tengok bersih je keputusan urine tu.. sume normal je... pastu aku serahkan result urine aku tu kat doktor tadi.. doktor kata.. "kak, bersih je urine akak ni... tapi macam mana boleh sakit ye." Loooorrr.. kalu la aku tahu macam mana aku leh sakit, takde lah aku jumpa dengan doktor untuk tahu aku sakit ape.. yang aku pegi spital tu sebab sakit perut.. bukan sakit kencing.. sudahnya doktor bekalkan aku ubat bersihkan kencing kotor katanya cuba minum dulu mana tahu boleh elok... aiiiihhh.. nampak gayanya memang tak boleh baik lah sakit perut aku kalu macam ni......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan