Yang Tak Menghargai

Yang paling menyedihkan dalam hidup adalah menemukan seseorang dan jatuh cinta, hanya untuk menemukan bahawa
dia bukan untuk kamu dan kamu sudah menghabiskan banyak waktu untuk orang yang tidak pernah menghargainya.

Cinta perempuan itu diibaratkan seperti layang-layang, bila dikejar ia lari, bila ditunggu ia menanti
Manakala cinta lelaki pula adalah seperti cermin, walaupun ia tidak berbohong, namun sukar untuk dipercayai.
Sedangkan cinta itu sendiri adalah seperti sang rembulan yang menerangi kegelapan malam yang gelita.
tetapi sampai hati membiarkan pungguk merinduinya.

Khamis, 2 Mei 2013

Kereta Aku Rosak Lagiiii.............(tension ke.. tak kot.. dugaan cuma)

Kenapalah kereta aku asik rosak je kebelakangan ni..........
memang kadang-kadang aku rasa macam nak tension je sebab dah banyak dah duit aku keluarkan sebab kereta kesayangan aku tu... tapi bila aku fikir.. fikir.. dan fikir... maybe semua ni adalah dugaan Allah swt kepada aku... aku redha je sebab nak tukar kereta baru aku bukannya ada kemampuan.... dengan gaji aku yang cipuut je tu cukup lah sekadar betahan 2 hari je selepas membayar segala hutang dan piutang dapatlah aku buat belanja cikit-cikit untuk keperluan anak-anak aku... selebihnya aku bergantung pada duit simpanan aku yang makin hari dah makin tinggal cikit tu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan